Výsledky vyhledávání

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Další »

AKTUALITY: Loudání českou krajinou 2021 - 4. díl

Na závěr budou Krkonoše. Čtvrtá, záverečná, část Loudání 2021.

AKTUALITY: Loudání českou krajinou 2021 - 2. díl

Chcete vědět, jak to bylo dál? Druhá část Loudání 2021.

AKTUALITY: LOUDÁNÍ 2020 - 5. díl: Do cíle!

Jak si kdo ustele, tak si lehne. Aleš si v minulém díle ustlal na hodinu na skalní vyhlídce v Kokořínsku, kdy do cíle zbývalo jen 70 km. Předešlá dvoudenní nonstop jízda zanechala následky a dál už to prostě nešlo...

AKTUALITY: LOUDÁNÍ 2020 - 2. díl: První noc a den

V minulém díle Aleš po všech nepříjemnostech přece jen odstartoval do závodu. Praxe je taková, že první den a noc se jede nonstop a do večera závodníci urazí nezřídka vzdálenost přes 200 km. A jak to šlo po startu Alešovi? To se dočtete v dalším díle seriálu o Loudání 2020.

KNIHOVNA: Cykloturistika 1/2020

Když čtvrtstoletí Cykloturistikou proletí - kalendárium cykloudálostí, pomíjivý život firem, značek a lidí, jízdní kolo před čtvrtstoletím a dnes, číslo 25 v běhu času, 11 cestovatelských příběhů; Zemská cesta od Dunaje k Malši.....

AKTUALITY: BOHEMIA DIVIDE 2019 – 1. díl

Neznámý čtenáři, pokud jsi nadšeným cyklistou, lákají tě bikepackingové závody, ale nenašel jsi zatím odvahu se do něčeho takového pustit, pak je tenhle článek přesně pro tebe. Dozvíš se v něm totiž, jak na to.

AKTUALITY: Loudání se synem 2018, 4. díl

Ráno jsme trošku nervózní, abychom nevzbudili paní domácí a neztratili čas další konverzací. Na kole jsme za 15 minut od probuzení i s vyčištěnými zuby. Náš rekord. Rychle z Obecnice pryč.

AKTUALITY: Loudání se synem 2018, 3. díl

Přináším povídání z dalšího dne Loudání s Metúdem. První dva dny se Metúd oťukával s Loudáním. Zvykali jsme si na Loudací režim. Nevěděl jsem, co s ním dva dvousetkilometrové dny udělají. Budík na 3.30.

AKTUALITY: Loudání se synem 2018, 2. díl

Budíme se v Želivi, budík na 2:45, v 3:15 jedeme již lesem. Okolo chatek napočítáme dalších 5 kol, cestou Želiví vidíme další spící Loudaly, nebo indicie, které naznačují jejich přítomnost. Rozjezd je pomalejší a chladnější. První kopec nás zahřeje. Hned po 5 minutách vidíme první světlo. Ospale se zdravíme. Brzká hodina je znát a moc nekomunikujeme, v kopci navíc brzy poodjíždíme. Chvíli ještě za námi světlo bliká, brzy úplně mizí.

AKTUALITY: Loudání se synem 2018, 1. díl

Loudání – kultovní ultramaraton asi není třeba představovat. Pokud by náhodou někdo ještě netušil, o co jde, stačí zabrousit na web závodu. Lehce cimrmanovský text Vám naznačí, že si během několika dnů a nocí užijete spoustu cyklistické legrace v českých luzích a hájích na kole. Ať již v sedle či s kolem na zádech.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Další »